czwartek, 24 kwietnia 2014

WEDDING DAY | MAXI DRESS


Witajcie! Musicie mi wybaczyć mały przestój w postach, jednak za tydzień piszę pierwszy egzamin maturalny, a więc większość czasu spędzam na powtarzaniu materiału. Dzisiaj powracam ze stylizacją, która towarzyszyła mi na weselu bardzo bliskiej osoby. Po wielu pozytywnych opiniach z Waszej strony postanowiłam zrobić post z bordową maxi. 
Długie sukienki są bardziej eleganckie i dość oficjalne. Zastanawiałam się między długą, bordową sukienką, a krótką przed kolano. Jednak od początku byłam za pierwszą opcją. Krótsze kreacje są teraz bardzo popularne. To był strzał w dziesiątkę! Czułam się w niej bardzo swobodnie dzięki usztywnionemu gorsetowi. Dobrałam do niej czarne puzderko oraz szpilki bez platformy. Mocny akcent stanowił naszyjnik z perłami oraz srebrne bransoletki i pierścionki. Co do włosów - nie lubię sztucznych, wymyślonych fryzur. Wybrałam naturalną - na weselu (zdjęcie z fb) miałam delikatne fale. Post robiłam pare dni później. Trzymajcie za mnie kciuki w poniedziałek piątego maja! :)












DRESS Cocktail Shock/ BAG Stradivarius/ SHOES Zara/ NECKLACE Zara

12 komentarzy:

  1. Monika wyglądasz idealnie!! <3 zakochałam się !

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak księżniczka :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna sukienka :) ♡

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna suknia! Już widziałam na Coctail Shock :) zdecydowanie dobry wybór, długie suknie to klasa i elegancja :)


    Pozdrawiam ciepło,
    www.IWASJA.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Oooooooooooo mega zaskoczenie!! <3 Stylizacja na 6!

    OdpowiedzUsuń
  6. Sukienka, sukienką, ale urode masz niesamowita! Kocham ten blog <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Urocza i baardzo elegancka :) Chętnie tu zaglądam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. idealna stylizacja!
    powodzenia na maturze!!! :*

    OdpowiedzUsuń
  9. Przepięknie Ci w tej sukni! :) Będę trzymać kciuki ;)

    OdpowiedzUsuń