czwartek, 19 czerwca 2014

FOREST MOTIVE

Przedstawiam Wam koszulę, która od razu spodobała mi się ze względu na leśny motyw. Obawiałam się, że w rzeczywistości nie będzie taka bajeczna jak na zdjęciach. Na szczęście moje przeczucia okazały się fałszywe. Koszula ma piękny wzór, dokładnie taki sam jak na zdjęciu. Postawiłam na delikatne dodatki i buty bez platformy.
Jak już wcześniej napisałam na Facebooku - pożegnałam się z ombre na włosach (na szczęście). To przede wszystkim za namową znajomych rozjaśniłam końcówki. Pierwszy efekt był jak dla mnie świetny, jednakże  nie na dłuższą metę. Włosy miałam bardzo zniszczone i nie mogłam sobie z nimi poradzić. Unikam farbowania włosów, bo nie mam takiej potrzeby - są naturalnie ciemne. Ombre to ciekawy zabieg, ale nie każdemu pasuje (np. mnie). Poza tym nie czułam się dobrze w tym kolorze i nie zbyt korzystnie w nim wyglądałam. Szykuję dla Was post dot. pielęgnacji włosów.
Życzę wszystkim udanego weekendu!








SHIRT yes4dress.pl/ PANTS Massimo Dutti/
 HEELS miastobutów.pl(link)/ BAG DeeZee (link)/
NECKLACE Zara

14 komentarzy:

  1. zawsze ombre mozna zrobic pianka lub kreda do wlosow - na okazje :)

    OdpowiedzUsuń
  2. przepięknie wyglądasz :) według mnie ombre Ci pasuje, ale masz rację, jeżeli zniszczyło Ci włosy to lepiej było z niego zrezygnować :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Można prosić o rozmiar koszuli, którą masz na sobie? :)

    OdpowiedzUsuń
  4. dobrze ze rezygnujesz z ombre ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo się cieszę, że zrezygnowałaś z ombre, bo masz piękne naturalne włosy i w takich jest Ci najlepiej!
    Pozdrawiam.
    Śliczna koszula

    OdpowiedzUsuń
  6. A w jaki sposób zeszłaś z ombre, jeśli można wiedzieć?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Podcięłam delikatnie i szamponem koloryzującym wzięlam jasne pasma. Farby nigdy nie tknę

      Usuń
    2. Dobrze że nie użyłaś farby bo byś dołożyła do pieca, i włosy by uległy kolejnemu zniszczeniu. To dobrze, że się udało zejść z ombre, bo te szampony koloryzujące to czasem nie chcą "chycić". Ja jestem włosomaniaczką ;) i jestem za naturalnym kolorkiem włosów.

      Usuń
  7. niesamowity motyw jest na tej kuszuli, mega oryginalnie i stylowo się prezentuje :)
    a na post dotyczące pielęgnacji włosów już nie mogę się doczekać :) moje są w tak opłakanym stanie, że na pewno skorzystam z rad :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękna koszula i piękna buzia !!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  9. Jestem pod wrażeniem <3 śliczna!

    OdpowiedzUsuń