sobota, 30 sierpnia 2014

CHECK PATTERN | AUTUMN IS COMING


  Niestety, ale ostatnio pogoda daje nam do zrozumienia, że to koniec lata. Przewiewne sukienki trzeba będzie zamienić na grube płaszcze. Szczerze mówiąc, to wcale nie jest mi do śmiechu z tą świadomością. Jedyną pozytywną rzeczą jest zapowiedź nowej, zimowej kolekcji znanej sieciówki - Zary. Jestem zachwycona ich nową propozycją na sezon jesień/zima. 
  Krata, najlepiej czerwona, połączona z czarnym lub granatowym kolorem, to stały element jesiennej garderoby. Występuje dosłownie wszędzie - na koszulach, szalach, spódnicach, a nawet torebkach. Według mnie, najlepiej łączy się z granatem i czernią. Postawiłam na zwykłą skórzaną spódnicę i buty na płaskiej podeszwie. Stylizacja na co dzień. Nie ma tu wielkiej filozofii. Zwyczajny 'outfit of the day'.

  Zdjęcia zostały wykonane przez Marcina Białka. Tak jak w poprzednim poście wspomniałam - znamy się bardzo długo, a współpraca nawiązała się nagle. Jestem zadowolona z jakości, tym bardziej, że zdjęcia te są wykonywane na szybko. Zapracowany fotograf nie ma czasu na uzupełnienie strony, jednak niedługo wystartuje nowa odsłona Jego strony internetowej.
 Serdecznie polecam i życzę pomyślnego tygodnia wszystkim!

Zdjęcia: Marcin Białek
Paznokcie: Marcela Nails - Stylizacja Paznokci















SHIRT - Diverse
SKIRT - Cocktail Shock
MIRROR BELT - Bling.pl
SHOES - Zara
BAG - Zara
NECKLACE - H&M (prezent)
RINGS - H&M

15 komentarzy:

  1. ja bym zrezygnowala albo z paska , albo z naszyjnika, nie laczylabym ich na raz , bo jak dla mnie za duzo :)
    koszula jest piekna, spodniczka takze. Buty do mnie nie przemawiaja, a na palcach za duzo pierscionkow.
    Ale ogolnie bardzo mi sie podoba :) stylizacja na co dzien, nie przesadzona az za bardzo :)
    poza tym , jesli mozna zapytac, ile kg schudlas? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. stosowalas jakas diete czy tylko cwiczenia? :)

      Usuń
    2. Odstawiłam fast food, gazowane napoje, pieczywo, słodzoną herbatę - tyle. Do ćwiczeń raz mam ochotę, raz nie ;-)

      Usuń
  2. Każdy Twój post jest coraz lepszy, a wszystkie dodatki współgrają świetnie. Mam tylko zastrzeżenia do Twojej wagi - za bardzo schudłaś, ale i tak buzie masz piękną :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jestem bardzo zadowolona z mojej wagi i dobrze się czuję, poza tym nie widzę radykalnej różnicy :)

    OdpowiedzUsuń
  4. super:) x
    Bianka
    http://ruhamania.blogspot.hu/

    OdpowiedzUsuń
  5. idealnie :)
    koszula piękna, a buty i torebka idealnie do siebie pasują

    OdpowiedzUsuń
  6. troche przeswietlone te zdj:/

    OdpowiedzUsuń
  7. Ile wazysz jesli mozna spytac? ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Stylizacja paznokci i te pierścionki są świetne! :)


    Ściskam mocno,
    www.NIECH-PANI-PATRZY.blogspot.com
    (nowa odsłona bloga - zapraszam!)

    OdpowiedzUsuń
  9. świetny zestaw :)
    Butki - cudowne :-) Miałam kiedyś bardzo podobne ze Stradivariusa :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetnie dobrana stylizacja bardzo mi się podoba.
    moda-naszym-swiatem.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń