poniedziałek, 30 marca 2015

PINK ACCENT


Różowe buty sportowe to dłuższy temat. Proszę mi wybaczyć, ale nie mam doświadczenia w kupowaniu adidasów. Dla mnie to czarna magia. Wygodne Nike model Blazer Vintage świetnie akcentują każdą ciemną stylizację. Według mnie są ciekawe, dość nietypowe. Podeszwa posiada żółty nalot (niewidoczny na zdjęciu). Na szczęście to efekt zamierzony od producenta. Miało być na luzie - niech tak będzie!








 COAT - JANBOR
PANTS - Zara
SHOES - Nike Blazer Vintage
BAG - Allegro
BLOUSE - JANBOR
JEWELLERY - LAVAii

8 komentarzy:

  1. fantastycznie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Trochę nudny ten zestaw, niestety paznokcie (czerwony) gryzą się z różem

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety nie mam możliwości robienia paznokci pod każdą stylizację. Na żywo jest to bordowy kolor.

      Usuń
  3. Rewelacyjne buty !! Świetnie kontrastują z resztą !!!

    OdpowiedzUsuń
  4. torebka cudowna!!!! ♥ fajna stylizacja ! ;)

    OdpowiedzUsuń