środa, 10 lutego 2016

PENCIL SKIRT


Tak, to już moja druga, ołówkowa spódnica, co wcale nie oznacza, że kompleks szerokich bioder już mnie nie dotyczy. Nadal  chętnie wybieram rozkloszowany model, jednakże przydałoby się czasem założyć coś innego. Stylizacja prosta, elegancka na bardziej oficjalne wyjścia. Oliwkowa marynarka stała się jedną z moich ulubionych rzeczy w szafie. Podpatrzyłam ją u jednej z klientek w miejscu, gdzie pracowałam. Na co dzień łączę ją z koszulką typu basic i ulubionymi skórzanymi szortami. Kolor khaki stał się ostatnio dla mnie numerem jeden!
Mam nadzieję, że pozytywna energia, która towarzyszyła mi podczas robienia zdjęć, udzieli się również Wam!

Zdjęcia: Marcin Białek
Paznokcie i rzęsy: Studio Marcela Nails & Lashes























JACKET - H&M
SHIRT - Mohito
SKIRT - Stradivarius
SHOES - ZARA
BAG - Allegro

5 komentarzy:

  1. ELEGANCJAA! ;) Pasuje Ci taki zestaw, niczym pani prezes ;)

    Informuje również, że zaszły u mnie na blogu zmiany, także serdecznie zapraszam ;)
    http://holaholafashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Szerokie biodra? Chyba żartujesz! Wyglądasz przepięknie :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. uwielbiam takie spódniczki, ślicznie podkreślają kobieca figurę:)
    wyglądasz cudownie;)

    http://fashionmakeup-czarnulaxyz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. jaka piękna kolorystyka! świetny look :) torebka jest prawdziwą perełką i uzupełnieniem stylizacji :)

    OdpowiedzUsuń